14.07.2010

Thierry Henry New York Red Bulls'ta!

17 yıllık futbol kariyerinde çıktığı toplam 651 maçta 306 gol atıp 157 de asist yapan 33 yaşındaki Fransız yıldız Thierry Henry beklendiği gibi ABD'ye transfer oldu.

8 yıl oynadığı Arsenal'de neredeyse her 3 maçta 2 gol atma başarısını gösteren Henry, 3 sezon süren Barcelona kariyerinde istatistiki olarak Arsenal'deki performansını yakalayamasa da Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu ve 2 kez da La Liga şampiyonluğu sevincini yaşamıştı.

Katalan ekibinde 4 sezonda toplam 121 maça çıkan golcü oyuncu 49 gol ve 26 asiste imza atmıştı. Sözleşmesinin bitimine 1 sene kala da Barcelona'dan ayrılarak ABD Ligi takımlarından New York Red Bulls takımına transfer oldu.

Henry'nin yeni takımına transferi ile ilgili ilk açıklamaları şunlar;

"Bazıları oraya tatil için gittiğimi düşünebilir. Aslında oraya tatil için giderim, ama bu sefer amacın tatil yapmak değil. Ben katılımcı bir oyuncuyum ve kaybetmeyi sevmem, ancak her maçı kazanacağımızı söylemiyorum''

"Bu benim hayatımda yeni bir bölüm. New York Red Bulls'ta oynamak benim için onur. New York Red Bulls'un başarısı için ter dökeceğim ve hedeflenen ilk şampiyonluğa ulaşmak için elimden geleni yapacağım. Takım arkadaşlarıma güveniyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails