22.10.2010

"G.Saray'ı Seçme Nedenim, 1996'da Seçme Nedenim İle Aynı"

"İlk önce herkese hoşbulduk diyorum. Sizin bu kadar sayıda burada oluşunuz bir şeyleri ifade etmek içindir. Demek ki Türkiye'de yaptığım şeyler unutulmadı ve beni sevdiğiniz için buradasınız."

"Zor bir durumda Galatasaray'ı seçmemin nedeni; 1996'a seçme nedenimin aynısıdır. Çünkü Galatasaray büyük bir kulüptür. Galatasaray'da teknik direktörlük yapmak büyük bir şereftir."

"Zor bir dönem olduğunu çok iyi biliyorum. Ama elimden gelenin en iyisini yapacağım. Galatasaray'da potansiyel olmadığını düşünseydim buraya gelmezdim. Umuyorum ki Galatasaray'da ilk olarak görev yaptığım dönemden daha iyisini yaparım, ilk senede. İkinci senede ise inşallah Avrupa Kupaları'nda oynarız."

"Tugay, futbolculuk dönemimdeki en iyi arkadaşlarımın arasında yer almaktadır. Benim gibi ve diğerleri gibi bir şampiyondur. Bu evin insanlarıyız, bu evi çok iyi biliyoruz. Bütün bu güvenimizi oyunculara taşıyacağımızı düşündüğüm için buradayım."

"Galatasaray adı geçiyorsa her zaman kazanmak gerekmektedir. Derbi maçı önemli ama ben bir maç için gelmedim buraya. Kadıköy'e güzel şeyler başarmak için gidiyoruz. Fenerbahçe maçları her zaman zorlu geçmiştir."

"Her zaman gözüm PAF takımında olacak. Bugünkü Galatasaray'ın kaptanı Arda gibi, oradaki gençler arasından da yeni Arda'lar yetişebilir."

"Bir numara olmak kolay değildir, hep baskı demektir. Ama bunu kabul ediyorum, bununla yaşıyorum ve inşallah herkese Galatasaray'da gün geçtikçe daha iyi şeyler göreceğimize inanıyorum."

"Arda'nın bir an önce takıma dönmesini bekliyorum, çünkü takımın ona ihtiyacı var. Ama sabırlı olmalıyız, en iyi şartlarda dönmesi gerekiyor. Arda geleceği parlak bir futbolcu, zamanında kendisine yardım ettiğimiz için o yardımı şimdi kendisinden bekliyoruz."

"Yaptığımız her şeyi taraftarlar için yapıyoruz. Galatasaray'ın çok istekli ve arzulu bir taraftarı var. Onlar da biliyorki, her zaman güzel futbol oynamak zordur, bazen iyi sonuçlar almak için kimi zaman iyi futbolu bir kenara bırakmak gerekiyor."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails