26.07.2009

Jose Mourinho'dan İnciler - 2

Yaklaşık 2 hafta önce 'Jose Mourinho sezonu açtı' postumda 'Özel adam'ın 2009-2010 sezonunda ilk demeçlerine yer vermiştim ve bu sene de her zamanki gibi bizi dumura uğratacak sözleri söyleyeceğini belirtmiştik.

Sonuçta adamın özelliği böyle. Çok konuşmayı, millete sataşmayı seviyor (şahsen bende seviyorum bu huyunu). Mourinho bu hafta da boş durmadı ve birbirinden ilginç 2 açıklama yaptı.

İlk açıklaması Zlatan Ibrahimovic ve Eto'o takası ile ilgili;

"Bu transferden mutlu olmamam için salak olmam gerekir. Sadece aptal bir teknik direktör Samuel Eto'o gibi bir oyuncusu olduğu için mutlu olmaz. Ben, şu anda Eto'o gibi bir oyuncuya sahip olduğum için mutluyum. Barcelona'nın Real Madrid kadar çılgın bir kulüp olmadığını düşünüyordum ancak onların da Real Madrid'den pek bir farkı yokmuş. Eto'o'nun Barcelona'da yaptıkları ortada. Attığı goller, takıma yaptığı katkıyı kimse inkar edemez. Eskiden Barcelona için yaptıklarını şimdi de Inter için yapacak. Ben, Ibrahimovic ile Eto'o arasında bir fark göremiyorum. Benim değerlerim ölçüsünde bu transferin değeri 100 milyon avro"

İkinci açıklaması ise çok fazla ses getirecek yine. Özellikle Premier Lig'in 4 büyüğünü çok kızdıracak bu sözler:

"Adebayor ve Tevez inanılmaz bir ikili olacak. Ayrıca Santa Cruz ve Robinho da onlarda. Ne muhteşem bir forvet hattı ama. Bence City kesin şampiyon olacak."


M.City'nin Teryy'i almak istediğinin hatırlatılması üzerine de şunları söyledi: "Ben Inter'de çalışıyorum. Chelsea veya Manchester City benim takımım değil. Bu yüzden umrumda değil"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails