27.05.2010

Jose Mourinho'dan İnciler - 10

Dün Real Madrid başkanı Florentina Perez, Jose Mourinho ile anlaştıklarını resmen duyurmuş ve işin sadece imzaya kaldığını açıklamıştı.

Perez'in açıklamaları üzerinden 24 saat geçmeden bu sefer Mourinho As gazetesine açıklamalarda bulunmuş.

'Özel Adam' Real Madrid ile hedeflerini, hangi oyuncuları transfer etmek istediğini ve nasıl bir oyun anlayışı ile Real Madrid'i oynatacağını söylerken, Barcelona'ya da giydirmeyi ihmal etmemiş...

İşte Mourinho'nun açıklamalarından satır başları;

- "Real Madrid'e gururlu, ancak oldukça alçak gönüllü olarak geleceğim"

- "Real Madrid'de takım yaratmak için hiç kimseyi taklit etmeyeceğiz, takımın kendi kimliğini bulmasının yollarını arıyacağız"

- "Raul hakkında hiçbir şey işitmedim ve eğer isterse onunla bir görüşme yapmak hoşuma gider. Guti'nin ise söylediği her şeyi duydum. Fikir değiştirmesi bir şey değiştirmez, benim için dışarda"

- "Çalıştığım kulüplerin futbolculara çılgın paralar ödemesi hoşuma gitmez. Eğer fiyatı abartılıysa hayır derim. Eğer uygun olursa Real Madrid'e, Di Maria'nın transfer edilmesini isterim. Maicon'un fiziki gücü çok yüksek. Onun gibi bir futbolcuya sahip olmak hoşuma gider. Coentrao, Marcelo ile benzer karakterde. İki benzer futbolcu istemem. De Rossi'nin gelmesi bana göre imkansız çünkü Romalı. Milito ise İnter'in. Her kulüp onu gözü kapalı alır, ama Milito İnter'de kalmalı, sözleşmesini uzatmalı ve daha fazla para kazanmalı."

- "Benim Madridim her zaman iyi ve hücum oynayacak, kazanacak"

- "Benim oğlum Barcelonalı değil. O, babasına hayran ve babasına kimin saygı duyduğunu biliyor. Babasına 90 dakika hakaret eden bir takımı tutamaz"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails