29.07.2010

"Bu Taraftar Önünde Oynamak Benim İçin Rüya"


"Burada olduğunuz için çok teşekkür ederim. Benim için bu formayı giymek çok büyük bir onur. Türkiye'de olduğum için, Beşiktaş gibi bir takımda olduğum için çok mutluyum. Aynı zamanda böyle bir taraftarın önünde oynamak benim için bir rüya"

"Kariyerim boyunca Real Madrid'te forma giydim. İspanya'dan ayrılıp, İstanbul'a geldiğimde zaten çok heyecanlıydım. Müthiş bir atmosfer olacağını herkes bana anlatmıştı. Ama doğrusunu söylemek gerekirse bu kadar büyük bir sevgi gösterisini beklemiyordum. İnsanların sıcak tavrı beni çok mutlu etti."

"İnönü Stadı'nda imza atarken yaşadıklarımı hayatım boyunca unutmayacağım. Beşiktaş taraftarlarının tutkusunu ve sıcak tavrını İspanya'da da, dünyada da herkese anlatacağım. Böyle sevgi görülmemiştir"

"Taraftar tüylermi ürpertiyor. Beni karşılamak için gelen taraftarların tezahüratları, tribün şovları inanılmazdı. Elim ayağıma dolaştı. Adeta rüyada gibiydim, ayaklarım yere basmıyordu. Bu büyüklük, Real Madrid'in büyüklüğü değil. Beşiktaş'ın büyüklüğü Real Madrid'ten kat ve kat fazla. Kıyaslanamaz bile. Böyle bir tutku dünya üzerinde hiçbir kulüpte yoktur."

"Daha ilk maçıma çıkmadan önce neye uğradığımı şaşırdım. Çok mutluyum ve gururluyum. Ama bu sevgi gösterisi bende ağır bir yük bıraktı. Yöneticilerin sıcak tavrına, taraftarların sevgisine ben de futbolumla cevap vereceğim. Beşiktaş'ı seçtiğim için İstanbul'da bulunduğum her dakika daha mutlu oluyorum. Çok doğru bir tercih yaptığımı biliyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails