29.07.2010

Maradona Dönemi Resmen Sona Erdi!

- "Beni milli takımdaki yangını söndürmek için çağırdılar. Yangını söndürdük ve daha fazla çalışma ve milli takımı daha ileri götürme fırsatı yakaladığımızda bizi kapı dışarı ettiler. Sorunlu bir ekip devralmıştık. Elemelerde sürekli yeniliyordu. Elemeler çok zorluydu. Afrika biletini aldıktan sonra durum düzelmeye başladı. Milli takım teselli buldu."

- "Çok genç ve iyi oyuncularla geleceğe dönük çok güzel umutlarımız olabilirdi. Bu bana çok büyük üzüntü veriyor. Benim dönemin AFA(Arjantin Futbol Federasyonu)'nın son 35 yıllık en kısa dönemi oldu. Milli takımda bir şeyler oluyor. Bunu değiştirmek için çok az şey yapılıyor. Yukardan gelen bazı sorunlar var hiçbir şekilde çözülemiyor, takımı kötüleştiriyor."

- "Bilardo gizlice arkamızdan kovulmamız için dolap çevirdi, bize ihanet etti. Grondona'nın benden istediği listeyi Bilardo ve Humberto hazırlamıştı. Listede yedi yardımcımın da ismi bulunuyordu."

"Milli takımın başına kim geçerse geçsin, ihanet sinsice köşede bekliyor olacak. AFA'da Arjantin futbolunun gelişmesi hiç umurunda olmayan insanlar var. Ben her şeyi bırakmanın ve Arjantinli olmanın en demek olduğunu gösterme onuruyla vicdanım rahat ayrılıyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails