20.07.2010

"Galatasaray'da Kalmamın Nedeni Taraftar"

"Kalma kararını vermemdeki en önemli sebep taraftardı. Geçen yıl taraftarlardan gördüğüm desteği başka hiçbir yerde görmedim. Üstelik Galatasaray henüz benim en iyi performansımı görmedi. Daha bu takıma vereceğim çok şey var. Umarım başarabilirim"

"Galatasaray ve İstanbul'a döndüğüm için çok mutluyum. Kafamda asla Galatasaray'dan başka bir takım olmadı. Kulübün vereceği kararı bekledim"

"19 numaralı formanın verilmesine üzüldüm çünkü 19'u seviyorum. Bu sezon 7 numaralı formayi giyeceğim. Umarım bana şans getirir."

"Yeni takım arkadaşlarımı henüz iyi tanımıyorum. Ben sadece çalışacağım, çünkü bu sezon çok daha büyük rekabet olacak. Takımı şampiyonluğa taşıyabilmek için ben de takımın kampına katılacağım. Galatasaray'ın başarısı için elimden ne geliyorsa yapacağım"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails