24.11.2009

Tottenham 9-1 Wigan (Tamamen Gerçek!)


Haftasonu derbi yoğunluğu, Cumartesi iş çıkışında Sky Türk'te canlı yayına gitme ve sonrasında Haydarpaşa'da sabahlayarak arkadaşlarla Kocaeli'ye gitmenin ardından Pazar akşamı 22.00'da kendimi eve zar zor attım. Haliyle de hafta sonu özellikle de Pazar günü futbolda ne oldu ne bitti bilmiyordum.

Pazartesi sabahı işe gelince ise yukarıda resimde görülen skor ile karşı karşıya kaldım. İlk başta inanamadım, bir Premier Lig maçında böyle skor olur mu dedim. İşin ilginci maçın ilk yarısı da 1-0 Tottenham lehine bitmiş.

Yani ikinci 45 dakika da Tottenham tam 8 gol atmış. Aslında bu gollerin dakikalarını daha da daraltırsak; (gollerin atıldığı dakikalara bakarak hesap yapalım) Tottenham 25 dakikaya sığdırmış 8 golü.

51 ile 69. dakikalar arasında ev sahibi ekip 5 gol kaydetmiş. 87. dakika dahil olmak üzere maçın sonuna kadar 3 gol daha sıkıştırmışlar. Bir dönem Liverpool'un kalesini de koruyan Kirkland ise yediği 9 golü ömrünün sonuna kadar unutamayacak belli ki. Burdan skor 6-1 olduktan sonra Kirkland-Pollit değişikliği yapmayan Robert Martinez'i de kınadığımı belirtmek isterim.

Bu maçta 5 gol kaydeden ve Premier Lig tarihinde bunu başaran 3. oyuncu (Diğer ikisi Andrew Cole ve Alen Shearer) olan Defoe, 11 gole ulaşarak 10 gollü Torres'in önünde gol krallığında zirveye yükseldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails