13.10.2010

"Birisi Bir Şerefsizlik Yapıyor, Başka Şerefsiz de Buna Yorum Yapıyor"


- "Sağlığımla ilgili doktorlarım gerekli açıklamaları yapıyor. Her hastalık her kişide az veya çok sürer. Bizim ülkemizde herkes doktor olmuş, herkes bilip bilmeden konuşuyor. Birisi çıkıp seks yüzünden çıktı diyor, birisi bir şerefsizlik yapıyor, başka bir şerefsiz de buna yorum yapıyor."

- "Bugün bir gazetenin manşetinde benim seks yaptığım için sakatlandığım yazıldı. Hatta haberin yanına benim kız arkadaşımın fotoğraflarını da basıldı. Biz sustukça onlar üste çıkıyor. 238 maça çıkan Arda'ya bu ülkede saygı yok. Benim bir ailem yok. Onun bir ailesi yok. Nasıl olsa bunları yazanların da ailesi yok. Bu ülkede şerefsizlik ve ahlaksızlık almış başını gidiyor. Artık ben nefret etmeye başladım bu yaşananlardan. Artık sevmiyorum. Şerefsizlik diz boyu"

- "Gerçekten çok sinirmiyim, haklı olduğumu da düşünüyorum. Bazı şeylere sahanın içinde cevap vereceğim ama şerefsizliğe verilecek bir cevap yok."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails