12.10.2010

Jose Mourinho'dan İnciler - 13

- "17 kupayla Real Madrid'e geldim ama hala tartışılıyorum. Buraya başarılarınız olmadan kupasız gelseniz sizi öldürürler."

- "Real'e gelmeden önce Marcelo'yu sevmezdim. Bir sol bek ve defans hariç herşeyi yapıyor derdim. Ama şimdi ona bayılıyorum. Hücum yönü mükemmel defansif olarak da gelişiyor."

- "Büyük bir takıma sadece 11 tane mükemmel futbolcu yetmez. 11 mükemmel futbolcuyla hiç birşey kazanamazsınız."

- "Bazı oyuncular dokunulmazdır. Mesela Casillas. Ama Dünya Kupası kazandı ve Madrid’in kaptanı diye her maç oynayacak mı? Hayır."

- "Başka hocaların da benim yaptığımı yapabilmesini ve değişik oyuncu karakterlerini görebilmelerini isterdim. Portekiz'den İngiltere’ye İngiltere'den İtalya'ya ve İtalya'dan İspanya'ya…"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails