14.01.2011

"Hagi'nin Kadro Dışı Kaldığımı Söyleyecek Cesareti Yoktu"

- "Kadro dışı kaldığımı Adnan Sezgin'den öğrendim. Üzülerek söylüyorum. Maalesef Hagi'nin kadro dışı kaldığımı bana söylemeye cesareti yoktu"

- "Hagi'den özür dileyecek bir durum yok. Çünkü beni haksız bir şekilde kadro dışı bıraktı. Onun benden özür dilemesi lazım. Hatalı olduğumda gidip özür dilemesini bilirim. Ama yanlış yaptığım bir şey yok. Onun için özür dilememe de gerek yok"

- "Ben hiçbir takım ile ile görüşmedim, görüşmeme de gerek yok. Belki birkaç gün içinde bir gelişme olur. Olmazsa sezon sonuna kadar Galatasaray'da kalırım"

- "Çıkan haberleri ben de okudum. Yok disiplinsizmişim, yok sakız çiğniyormuşum... Bence bunlar çok saçma ve doğru değil. Bunu herkes bilsin."

- "Yeni bir ülke ve takıma geldiğim için bunlara alışmam gerekiyordu. Her geçen hafta daha iyi olduğum anda beni yılın fıkrasıyla kadro dışı bıraktılar. Galatasaray'da daha da iyi olmak isterdim. Ama maalesef bırakmadılar. Bıraksalar bu takıma faydalı olabilirim, olurum da. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails