12.04.2011

Sami Yen Yıkılır Ama Anıları Silinmez!


İlk yarısını 2-0 yenik kapatmamıza rağmen 3-2 kazandığımız Real Madrid maçı, son dakika golü ile Fenerbahçe'yi Türkiye Kupası'nda elediğimiz maç, Ümit Karan'ın penaltı golü ile Beşiktaş'ı yendiğimiz maç, Fenerbahçe ile 0-0 berabere kaldığımız ve 90. dakikada 4 kırmızı kartın çıktığı maç...

Bu statta izlediğim ilk maç 17 Mayıs 1997'de 5-1 yendiğimiz ve Hakan Şükür'ün 4 gol attığı Ankaragücü maçıydı. Bu maçta Emre Belözoğlu ilk kez profesyonel bir maça çıkmıştı. O zamanlar yaşı daha 17 tabi. 1 sene sonra 6-1 biten Altay maçında yine Sami Yen'deydim. Hagi yine jeneriklik bir gol atmış 'Kral' Hakan Şükür de hat-trick yapmıştı. İnternetten maçı araştırınca Necati Ateş'in bize gol attığınıda öğrendim bu arada.

1999 depreminden sonra İstanbul'a taşınınca gönül verdiğim takım olan Galatasaray'ın birçok maçına gittim Ali Sami Yen Stadı'na. İlk paragrafta aklımdan hiçbir zaman silinmeyecek maçları sıraladım. Daha fazlası da var o maçların ama Real Madrid maçı benim için her zaman 1. maçtır.

Türk Telekom Arena gibi bir stada kavuştuğumuz için elbette çok müteşekkiriz emeği geçenlerden ancak insanın o kadar anısı geçen mabedinin yıkılması resmen içini parçalıyormuş. Yıkımın başladığı günün akşamında iş çıkışı Mecidiyeköy'den geçince bunu gerçek manası ile anladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails