1.10.2009

Ten Cate Kameramana Saldırdı!


Uefa Avrupa Ligi'nde Galatasaray'ında bulunduğu F grubunda mücadele eden Panathinaikos, gruptaki 2. maçını oynamak için dün akşam Bükreş'e geldi.

2 hafta önce Yunanistan'da oynanan Panathinaikos - G.Saray maçı öncesindeki basın toplantısında şaka yoluyla eski hocası Rijkaard'a "Bizi yenerseniz seni öldürürüm" diyerek dikkatleri üzerine çıkan Yoncaların hocası Bükreş deplasmanında da gündeme gelmeyi başardı.

Bükreş Henri Coanda havaalanında sigara içerken kendisini çeken Romen PRO TV kameramanın üzerine yürüyerek çekimi durdurmasını söyledi. Hollandalı hoca kameramanın kendisini çekmeye devam etmesi üzerine sert bir hareketle kameya vururken, kamera basın mensubunun yüzüne çarptı.

Akşam maç öncesinde düzenlenen basın toplantısında bu konuya da değinen Ten Cate,
herkesin işine saygı duyduğunu hatırlatarak şu açıklamayı yapmış:

"Sigara gibi kötü bir alışkanlığım var; bu nedenle dışarı çıktım. Ancak bu arkadaşınız ısrarla beni çekmek istedi. Ben ekranda insanlara ve çocuklara kötü örnek olmamak için tepki gösterdim. O çekmeye devam edince elimle kamerasını ittim."

Dipnot: Düzenlenen basın toplantısına kameraman boksör kaskıyla girmek istemiş ancak Uefa yetkilileri izin vermeyince içeri girememiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails