13.07.2009

Jose Mourinho Sezonu Açtı!

Sivri dili ile gittiği her ülkede olay adam olan Jose Mourinho 2009-2010 sezonuna da harika bir giriş yaptı.

Bir basın mensubunun en zor işlerinden biri olsa gerek Mourinho'nun zıttına gidecek bir soru sormak. Bizim ülkemizde Fatih Terim'de bu tip hocalar arasında yer alır ama Mourinho'nun eline su dökemez.

Bir çok kişi tarafından sevilmese de (İtalya liginde hemen hemen tüm takımların hocası sevmiyor) ben bayılıyorum bu adamın açıklamalarına.

Bu sabah Milano'da bir basın toplantısı düzenleyen Portekizli hoca kendisine 2 kez "Nasıl bir savunma oyuncusu istiyorsun?" diye soran gazeteciye "Gay gibi soruyorsun. Sarışın, dürüst birini arıyorum" cevabı verip dalga geçti.

Aynı basın toplantısında Chelsea'nin başına geçen Ancelotti'nin "Chelsea'nin yeni özel adamı
ben olacağım" açıklaması için ne diyorsunuz sorusuna ise şu yanıtı verdi:

"Ancelotti şu an İngilitere'de olduğundan kendini Prens Charles da zannedebilir ama benim tanıdığım tek bir Prens Charles var, O da Galler prensidir. Ancelotti arkadaşım falan değil, hiç de olmadı, olamayacak."

Bir dipnot verelim : Bu sene İtalya liginin heyecanını arttırmak için devre arasında teknik direktörelere açıklama yapma zorunluluğu geliyormuş. Mourinho buna ne kadar sevinir bilemem ama bize çok mazleme çıkar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails