29.08.2009

Sercan Yıldırım ve Caner Erkin Galatasaray'da!


Geçen hafta yönetime çok yakın bir arkadaşımdan bu 2 transferin bitme aşamasında olduğunu öğrenmiştim.

Ve bugün itibarı ile de yine başka bir arkadaştan aldığım haber ile "Scoutgs.com" sitesinde bu 2 transferin bittiğine dair haberler olduğunu öğrendim.

Bu sitedeki çalışanların bir Fotomaç, bir Fanatik ya da diğer palavraspor gazetelerindeki çalışanlar gibi olmadığını zaten biliyordum. Diğer yerlerin okunma kaygısı nedeni ile yaptığı transfer haberlerinden farklı bu site. Zaten G.Saray yönetiminin belirlediği gözlemci ekibinin kurduğu bir site. Haberlerin altında okuduğum yorumlarda da ne kadar güvenilir bir site olduğunu gördüm.

Caner için yönetime yakın arkadaş bana 3.5 milyon euroluk satın alma opisyonu bizde olmak üzere bir yıl kiralık aldık demişti. Sercan için de 7 milyon euro + Nonda + Necati şeklinde duyumlar aldım.

Resmi siteden açıklanması da çok yakındır. Zaten Pazartesi gününün transferin son günü olduğunu hesaba katarsak yarın gece bile resmi sitede girilebilir diye düşünüyorum ben.

İşte 2 transfer haberinin linkleri;

Sercan Yıldırım Galatasaray'da!

Caner Erkin Galatasaray'da!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails