31.05.2010

Mourinho Real Madrid'e Resmi İmzayı Attı!

Henüz liglerin bitimine 1 aydan fazla bir süre kala, Inter'in başında mükemmel bir sene geçiren Jose Mourinho'nun R.Madrid'e geçeceği söylentileri yayılıyordu.

Portekizli teknik adama Şampiyonlar Ligi finalinden önce bu konu hakkındaki görüşü sorulduğunda cevap vermekten kaçınmıştı ama herkes bu olayın gerçekleşeceğinden adım gibi emindi.

Nitekim, Inter'le kariyerinin 2. Şampiyonlar Ligi zaferini yaşayan "Özel Adam" bu zaferinin üstünden 48 saat geçmeden Real Madrid'e transferini doğruladı ve bugünde Madrid kulüp binasında düzenlenen imza töreniyle resmen başkent ekibinin başına geçti.

Jose Mourinho imza töreninde her zamanki gibi ilginç ifadeler kullandı. İşte Mourinho'nun açıklamalarından satır başları;

- "R.Madrid'e katılma nedenim; kulübün tarihi, takımın son yıllarda yaşadığı hayal kırıklıkları ve şampiyonluk ümitleri."

- "Real Madrid'in, Şampiyonlar Ligi'nde inanılmaz bir tarihi var, ancak son 6 yılda kötü sonuçlar aldı. Şimdi sıfırdan başlıyoruz''

-"Ben bir anti-Barcelona planı değilim. Ben Real Madrid teknik direktörüyüm. Barcelona'yı fazla kafama takmıyorum. Benim için önemli olan başarılı bir takım yaratmak. Barcelona benden nefret ediyorsa, bu benim sorunum değil"

- ''C.Ronaldo'nun yalnız Real Madrid için değil, dünya futbolu için önemli bir futbolcu olduğunu biliyorum. Ancak en önemli şey, kulüptür, futbolcular veya teknik direktör değil''

- "Ben bir provakatör değilim. Ben bir işçiyim ve saygıyı hak ettiğimi düşünüyorum. Ben kadromdaki oyunculara göre felsefemi değiştirebilen ve uyum sağlayabilen bir insanım."

- "Raul ya da başka bir oyuncunun durumuyla alakalı bir yorum yapmam yanlış olur. Ama Raul bu kulübün tarihine geçmiş bir isim. Ona kadrodaki herhangi bir oyuncu gibi davranamam."

- "Real Madrid teknik direktörü olmak için mi doğdum bilmiyorum ama kesinlikle teknik direktör olmak için doğdum. Yeni düelloları severim ve bu çok büyük bir düello olacak."

- "Asla istifayı veya kovulmayı düşünmem. 4 yıllık kontratım var. Bu süre kupalar kazanmak, yeni bir kimlik yaratmak ve iyi bir takım oluşturmak için yeterli."

- Ben neysem oyum. Ben Jose Mourinho'yum ve değişmeyeceğim. Real Madrid'e tüm kalitem ve kusurlarımla beraber geliyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails