16.06.2010

Rafal Benitez Resmen Inter'de!


"Mourinho aptal olmadığını söylemişti. Ben de buradayım çünkü zekiyim. Deneyimim var ancak çok çalışmalıyız, Ağustos ayında zorlu maçlarımız olacak."

"Mourinho'dan farklıyım. Burada çok iyi işler yaptı. Ben iyi futbol oynamayı ve kazanmayı severim, işimi yapmak istiyorum. Yapabileceğimizin en iyisini yapmak istiyorum ve Inter'in hocası olmaktan da gurur duyuyorum. Umarım böyle iyi bir sezondan sonra oyuncular kazanma hırsını kaybetmemiştir."

"Mourinho'nun oynattığı futboldan farklı bir tarzda oynayacağız. İtalya'daki mantalite İspanya'ya benziyor.Eğer iyi oynayarak kazanabilirsek, bu daha güzel olur"

"Mourinho ile geçen mükemmel bir sezondan sonra, İnter'in gelecek sezon 6 kupayı da kazanma şansı var, bunun için elimizden geleni yapacağız."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails