19.06.2010

"Şampiyon Olmak İçin Kanımı Akıtacağım"

Sporting Lizbon'dayken vatandaşı Cristiano Ronaldo ile kıyaslanan Quaresma, onun kadar başarılı olamasa da Beşiktaş'ta ona düzenlenen imza töreni C.Ronaldo'nun Real Madrid'teki imza töreninden farksız gibiydi.

Q7, İnönü Stadı'nda tam 21.320 taraftar karşısında resmi imzayı attı ve Beşiktaş'ın yeni 7 numarası oldu. Turkcell Süper Lig'de bu sezonun en flaş transeri olan Portekizli yıldız taraftara da 3'lü çektirerek daha ilk günden bizden biri olmaya çalıştı.

Hakkari'de yaşanan terör olaylarında şehit olan askerlerimiz için çok üzgün olduğunu söylerek sözlerine başlayan Quaresma'nın açıklamaları;

- "Buraya geldiğim için çok mutluyum, çok büyük bir kulübe ve taraftara gediğimin farkındayım. Sahada şampiyon olmak için kanımı bile akıtacağım."

- "Formamı taraftarıma attığım bir kulübe geldim sonunda. Bir çok büyük kulüpten teklifler vardı. Beşiktaş'a gelme nedenim; bu büyük taraftar ve Beşiktaş'ın geçmişi; başkan ve yönetim kurulumuzun beni bu takıma kazandırma çabalarıdır."

- "Belki de hayatımın en güzel anlarını yaşıyorum ve çok mutluyum. Beşiktaş'a gelmemin en büyük nedeni de takım arkadaşlarımla şampiyonluk için mücadele etmektir. Bu takım için her şeyimi vereceğime söz veriyorum. Sizlerle beraber bu şampiyonlukları yaşayacağız. Burada olmak benim için büyük bir onur ve gurur"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails