16.06.2010

'Sarı Melek' Bernd Schuster Resmen Beşiktaş'ta!

Beşiktaş Mustafa Denizli'nin sağlık sorunları nedeni ile görevini bırakmasının ardından yönetimin söylediğine göre 6 aday arasından Bernd Schuster ile anlaşmıştı geçtiğimiz günlerde. Dün İstanbul'a gelen eski Real Madrid'in hocası bugün de resmi imzayı attı.

Benim en dikkatimi çeken nokta ise Schuster'in 2 gün önce bir Alman sitesi olan 'spox.com'a verdiği röportajda 4 hafta önce anlaştık demesine rağmen bugün Beşiktaş'lı yöneticilerle ilk defa geçen hafta tanıştım demesi.

İşte Schuster'in imza töreninde dikkat çeken açıklamaları;

-"Öncelikle çok sevinçliyim. Burada olduğumdan dolayı o kadar mutlu ve heyecanlıyım ki hemen akşamüstü ilk idmanı yaptırmak içimden geliyor. Fakat şartlar gereği birkaç gün beklemek zorundayız. Sevincimi ve mutluluğumu belirtmek istiyorum"

- "Frank Rijkaard gibi bir futbol centilmeni ile aynı ligde mücadele edeceğim için sevinçliyim. Benim de yapmak istediğim İspanya'da ona karşı yaşadığım başarıyı yeniden yaşamak."

- "Geçmişte Türkiye'de çalışan hocalar, Aragones gibi İspanya'da Türk futbolunu yakından takip etme fırsatı buldum. Avrupa'nın sayılı ve kariyerli hocalarının Türkiye'ye gelmesinin Türk futbolunun ne noktaya çıktığının ve başarıya doğru ilerlediğinin işaretidir. Aynı şekilde Türk Milli Takımı'nın da başına Guus Hiddink'in gelmesi Türk futbolunun iyiye gittiğini göstermektedir."

- "Daha agresif, oyunu daha çok rakip sahada oynayan, daha çok topa sahip olan ve daha aktif olan bir Beşiktaş oluşturmaya çalışacağım. İzleyenlerin neşe ile eve dönmesini isterim, oyuncuların taraftarlara keyifli bir futbol izlettirmesi gerektiğini onlara aşılarım"

- Büyük camialar Beşiktaş, Barcelona, Real Madrid her zaman kazanmak için oynar. Biz de daima bunun için oynayacağız. Kazanmak için bazen şans gibi küçük faktörler de vardır. Ben kazanmak için geldim, başarılı olmak için geldim. Kazanamazsam ne yaparım diye aklımdan bir şey geçirmedim, geçirmeyi düşünmüyorum."

- "Zor oyuncuları severim. Ben de zor bir oyuncuydum. Quaresma'nın şunu bilmesi gerekiyor, kulüp ve taraftarın onu ne kadar istediği ve sevdiğini bilmesi, bunların ona aktarılması gerekiyor"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails