24.08.2010

'Dünyada Tek Olmak İstiyorum!


"Dünyanın en güçlü üç ligi İngiltere, İtalya ve İspanya'da lig kupalarını kazanan tek teknik direktör olmak istiyorum."

"Bu yolda tek rakibim İtalya'da Milan ve İngiltere'de Chelsea ile lig şampiyonluklarını kazanan Carlo Ancelotti. Fabio Capello'nun, İtalya ve İspanya'da lig şampiyonluğu kazanmasına rağmen tekrardan bir kulüp takımı çalıştıracağını sanmıyorum."

"Guardiola, Katalan olan, Johan Cruyff ile yakın arkadaşlığı bulunan, taraftarın hayran olduğu, kulübüne aşık, kulüpteki her şeyi bilip, her şeyi kontrolü altında tutan Guardiola Barça için mükemmel bir teknik direktör."

"Kulüp başkanının yerinde olsam, ona 10 yıllık sözleşme teklif ederdim. Guardiola iyiydi, şimdi de iyi ve gelecekte de iyi olacak. Eğer futbol düzeyinde problem yaşarsak bu Mourinho ile Guardiola arasında bir sorun olmayacak, Real Madrid teknik direktörü ile Barcelona teknik direktörü arasında bir sorun olacak. Bunların ikisi birbirinden tamamen farklıdır. Onun bana olduğuna inandığım gibi ben de ona maksimum saygı gösteriyorum. Kişisel hiçbir problemimiz olmaz."

"Eğer bir gün Guardiola İngiltere veya İtalya'ya giderse orada çalıştırdığı takımın Barcelona gibi oynayıp oynayamayacağını görmek isterim."

"Teknik direktör olarak gerçekleştirilmesi en zor hedef Portekiz Milli Takımı'nı Avrupa veya Dünya Şampiyonu yapmak. Portekizliyim ama Portekiz'e dönmek orada bir takım çalıştırmak istemiyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails