1.09.2010

'Ben Harry Potter Değilim'


"Bakın ben sadece bir teknik direktörüm; Harry Potter değilim. Gerçek hayatta sihir yapamazsınız. Takımı hiç değiştirmeden, geçtiğimiz sezon oynadığı gibi oynatabilirdim. Böylelikle lige galibiyetle başlamış olurduk ama bu bana göre değil."

"Zaman içersinde kendi sistemimi oturtacağım ve iyi sonuçlar almaya başlayacağız. Inter ve Porto'da da ilk sezonlarımın ilk maçları berabere bitmişti. Bâtıl bir inanç gibi gelebilir ama bu başarılı olacağımızın işareti olabilir"

"Mesut ve Khedira, İspanyolca konuşamadıkları için anlaşma sağlamamız güç oluyor. Ama Almanca bilen bir antrenörüm sayesinde onlara talimatlarımı iletiyorum. Yoğun bir biçimde çalışıyorlar. Onlara sabır göstermeliyiz. Başarılı olacaklarına eminim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails